Termék reklamáció
Sajnáljuk, hogy olyan helyzetbe került, amikor termékreklamációval kellett foglalkoznia. Mindent megteszünk, hogy a kárigénylési folyamatot a lehető legkellemesebbé tegyük, és folyamatosan tájékoztassuk Önt.
Négy egyszerű lépésben végigvezetjük Önt a kárigénylési folyamaton.
- Jelentkezzen be fiókjába. Nem regisztrált megrendelés előtt? Nem probléma, a megrendelés szám segítségével is megnyitható az űrlap.
- Válassza ki a reklamálni kívánt terméket.
- Írja le a panasza részleteit, és válassza ki, hogy mi az ön számára legmegfelelőbb megoldás.
- Küldje nekünk vissza a terméket / termékeket - használhatja az ingyenes visszaküldés lehetőségét vagy a csomagot visszaküldheti bármilyen más módon.
Ha bármivel kapcsolatban segítségre van szüksége, hívjon minket - +420 735 053 473 vagy küldjön e-mailt a következő email címre - szia@bruderland.hu.
Vissza a webáruházbaHOGYAN IGÉNYELHETEM AZ ÁRUT?
A gyors és egyszerű igényléshez kérjük, töltse ki a fenti online igénylőlapot. Ha Ön bejelentkezett ügyfélként vásárolt, akkor az űrlapon látni fogja az összes olyan terméket, amely még garanciális. Miután kitöltötte az űrlapot, minden szükséges információt meg fog látni az áru visszaigényléséhez és visszaküldéséhez.
Hogyan tájékozódhatok az igénylésem állásáról?
Az áru megérkezését követően visszaigazoló e-mailt kap tőlünk. 30 nap áll rendelkezésünkre, hogy mindent megoldjunk, és tájékoztassuk Önt a panasz kimeneteléről. Ezt azonban mindig igyekszünk a lehető leghamarabb megtenni.