Gyakran ismételt kérdések - GYIK
A vásárlásról
Regisztrálnom kell a vásárláshoz?
Regisztráció nem szükséges, nálunk akár regisztráció nélkül is vásárolhat.
Milyen előnyei vannak a regisztrációnak?
Regisztrált felhasználóként áttekintést kap minden rendeléséről, és egyben nyomon követheti aktuális rendeléseinek állapotát. Emellett listát is készíthet kedvenc termékeiről, hogy azok könnyen elérhetőek legyenek vásárláskor.
A regisztráció másik előnye a hűségprogramunkban való tagság, amely számos előnyhöz biztosít hozzáférést. A nagykereskedelmi vásárlók regisztráció után hozzáférnek a nagykereskedelmi árakhoz. Nagykereskedelemre itt tudsz regisztrálni.
Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást a megrendelés létrehozásáról?
Írjon nekünk az szia@bruderland.hu címre, és adja meg az e-mail-címét, amellyel e-shopunkon megrendelte. Ellenőrizzük megrendelését és tájékoztatjuk annak állapotáról.
Hol találom a számlát, ha nem kaptam meg e-mailben?
A számlát a megrendelés feladása után küldött e-mail mellékletében találja. Ha regisztrált az e-shopunkra, a számlát fiókjába való bejelentkezés után a Megrendeléseim részben találja. Ha nem regisztrált, csak küldje el nekünk a rendelés számát és azt az e-mail címet, amelyre a rendelést létrehozta az szia@bruderland.hu címre, mi küldjük a számlát.
Hűségprogram
Hogyan tudok regisztrálni a hűségprogramba?
Minden regisztrált vásárló automatikusan a hűségprogram tagjává válik. Itt tudsz regisztrálni.
Hogyan gyűjthetek és válthatok be pontokat?
A pontok automatikusan jóváírásra kerülnek számláján (mindig a rendelés beérkezését követő 15. napon). Ha 70 vagy több pontot gyűjt, akkor pontjait kedvezményre válthatja: 1 pont = 15 Ft .
Értékesítés
Az első vásárlásnál nem kaptam meg a kedvezményt, mit tegyek?
Ha az első vásárlásnál a kedvezmény néhány perc múlva sem érkezett meg, annak több oka is lehet:
- A feltételek teljesítésének elmulasztása:
- Csak azon vásárlóink kapnak kedvezményt, akik először vásárolnak nálunk.
- A vásárlás értékének magasabbnak kell lennie, mint 999 CZK.
- A kód csak a kézhezvételtől számított 7 napon belül használható fel.
- Az e-mail cím rosszul lett megadva.
- Kérjük, ellenőrizze, hogy a helyes e-mail címet adta-e meg.
- A kedvezményt tartalmazó e-mail spambe vagy tömeges üzenetbe eshetett.
- Kérjük, ellenőrizze ezeket a mappákat, néha elveszik egy e-mail.
Ha egyik lehetőség sem az oka annak, hogy nem kapta meg a kedvezményes kódot, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az szia@bruderland.hu. Szívesen segítünk a helyzet megoldásában.
Nem tudom alkalmazni a kedvezménykódot, hogyan?
Ha kapott kedvezményes kódot, de nem tudja hozzáadni rendeléséhez, küldjön egy e-mailt az szia@bruderland.hu címre, segítünk a kód alkalmazásában .
Az áruk elérhetősége és tárolása
Honnan tudhatom meg, hogy egy jelenleg elfogyott termék mikor lesz elérhető?
Minden terméknél bekapcsolhatja az úgynevezett watchdog funkciót. Nem kell mást tennie, mint megadnia e-mail címét, és amint a termék újra elérhető lesz, e-mailt küldünk Önnek . Ha szeretné tudni legalább a hozzávetőleges dátumot, amikor egy adott termék raktáron lesz, akkor az szia@bruderland.hu e-mail címen felveheti velünk a kapcsolatot, és megpróbáljuk utánajárni, mikor érkezik meg a termék.
Megrendelések és áruszállítás
Nem kaptam meg a rendelést visszaigazoló e-mailt, mit tegyek?
Ha nem kapott visszaigazoló e-mailt a megrendelés létrejöttéről, írjon nekünk szia@bruderland.hu . Megrendelését ellenőrizzük és értesítjük.
Mikor szállítod ki a rendelésemet?
A megrendeléseket legkésőbb a kézhezvételtől számított második munkanapon kiszállítjuk . A karácsony előtti időszakban azonban a szállítási idő meghosszabbodhat. Miután a szállítmány átvette a szállítmányozó céget, a szállítási idő a kiválasztott fuvarozótól függ. Az összes szállítmányozó céget és a hozzávetőleges szállítási időket itt találja .
Mennyibe kerül a szállítás?
Az egyes fuvarozók szállítási ára a kosár második lépésében található. Ha szeretné előre tudni az árat, itt találja az információkat. 38 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás .
Hogyan tudhatom meg rendelésem állapotát?
Amikor átadjuk megrendelését a szállítónak, e-mailt küldünk Önnek a nyomkövetési számmal és a választott szállítási szolgáltatásra mutató linkkel. Ennek köszönhetően nyomon követheti rendelése állapotát .
Ha regisztrált weboldalunkra, akkor profiljában a Rendeléseim részben nyomon követheti rendelése állapotát.
A megrendelés elküldése után módosíthatom a szállítási módot?
A regisztrált vásárlók a megrendelés elküldése után is módosíthatják a szállítási módot. Ez csak akkor lehetséges, ha a rendelése nem utánvétes, vagy ha még nem fizette ki.
Ha Ön nem regisztrált felhasználó, vagy problémája van a szállítási mód megváltoztatásával, írjon nekünk az szia@bruderland.hu.
Fizetés
Hogyan tudok veled fizetni?
Fizethet nálunk banki átutalással, bankkártyával vagy utánvéttel. Az összes fizetési lehetőséget megtalálja a kosár második lépésében vagy itt .
Rossz változó szimbólumot adtam meg. Mit kellene tennem?
Kérjük, írjon nekünk e-mailt az szia@bruderland.hu e-mail címre, kérjük, adja meg rendelési számát az e-mailben. Ellenőrizzük a fizetést és értesítjük.
Nem kaptam Öntől visszaigazolást a megrendelés fizetéséről. Mi van ezzel?
Kérjük, írjon nekünk e-mailt az szia@bruderland.hu e-mail címre, kérjük, adja meg rendelési számát az e-mailben. Ellenőrizzük a fizetést és értesítjük.
A megrendelés elküldése után módosíthatom a fizetési módot?
A regisztrált vásárlók a megrendelés elküldése után is módosíthatják a fizetési módot. Ez csak akkor lehetséges, ha a rendelése nem utánvétes, vagy ha még nem fizette ki.
Ha Ön nem regisztrált felhasználó, vagy problémája van a fizetési mód megváltoztatásával, írjon nekünk az szia@bruderland.hu.
Reklamáció és visszaküldések
Sérült árut kaptam, mit tegyek?
Kérjük, töltse ki ezt az űrlapot . Ebben írja le a termékreklamáció okát, csatoljon fényképet a sérült termékről, és jelezze felénk, hogyan szeretné megoldani a reklamációt. Ellenőrizzük a panaszt, és a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Hogyan tehetek panaszt az áruval kapcsolatban?
Kérjük, töltse ki ezt az űrlapot . Ebben írja le a termékreklamáció okát, csatoljon fényképet a sérült termékről, és jelezze felénk, hogyan szeretné megoldani a reklamációt. Ellenőrizzük a panaszt, és a lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot.
Visszaküldhetek egy terméket, ha valamilyen okból már nem szeretném?
Igen, a rendelés kézbesítésétől számított 14 napon belül visszaküldheti az árut . Ahhoz, hogy visszatéríthessük az árát, a terméknek és annak csomagolásának sértetlennek kell maradnia. Az áru visszaküldéséhez kérjük, töltse ki ezt az űrlapot . Az áru visszaküldését a lehető leghamarabb megoldjuk.
Alkatrészek
Hol találok alkatrészeket a termékekhez?
Az adott termékhez minden elérhető alkatrész megtalálható az oldal alján a termékleírás alatt. Itt részletes utasításokat talál , amelyek segítenek alkatrész megtalálásában.
Hogyan találjuk meg a megfelelő alkatrészt?
Az egyes modelleknél az oldal alján a leírás alatt talál egy áttekintést azokról az alkatrészekről, amelyek az adott modellhez valók. A keresés fordítva is működik, minden alkatrészhez megtalálja azokat a modelleket is, amelyekhez az alkatrészt szánják. Itt részletes utasításokat talál , amelyek segítenek alkatrész megtalálásában.
Ha nem biztos abban, hogy milyen pótalkatrészekre van szüksége, kapcsolatba léphet ügyfélszolgálatunkkal élő chaten vagy az szia@bruderland.hu e-mailben. Szívesen adunk tanácsot a választással kapcsolatban. jobb rész.
Nem találta meg a választ a kérdésre?
Örömmel segítünk ügyfeleink ügyében. Érdeklődni az szia@bruderland.hu e-mail. Az ügyfélvonal minden hétköznap 8:00 és 15:00 óra között elérhető.