Hogyan kezdődött minden
A Brudert egyetlen ember, Paul Bruder alapította 1926-ban, aki saját kezűleg készített játékokat. A második világháború után utódja, Heinz Bruder folytatta a hagyományos játékok gyártását. Préseket és más gépeket vásárolt, köztük műanyag-feldolgozó berendezéseket. A mindössze 60 négyzetméteres terület azonban nem volt elég ehhez, és a vállalat terjeszkedni kezdett. 1958-ban adta ki az első kisjátékokat tartalmazó katalógusát. Sőt, 1975 februárjában először kiállított a Nürnbergi Nemzetközi Játékkiállításon is. Ezután raktárakat és szállítócsarnokokat épített. A hetvennyolcadik év a névváltozást hozta: BRUDER Spielwaren Inh. Heinz Bruder, és a Bruder márkanevet védjegyként bejegyezték. A kis játékok és autók lettek a meghatározó termékek. 1981-ben a vállalat új telephelyre költözött egy irodaházakkal rendelkező gyárkomplexumba Bernbacherben. A vállalatnak már 70 alkalmazottja volt, és jelentősége robbanásszerűen növekedett. Hatalmas fordulópontot jelentett Paul Heinz Bruder fiának érkezése, aki saját kezébe vette a fejlesztést és a gyártást. Egy új összeszerelőcsarnokot és további raktárhelyiségeket nyitottak, ami lehetővé tette a vállalat további dinamikus fejlődését, különösen a traktorok új generációjával. Egy másik fordulópont 2011-ben következett be, amikor a Bruder piacra lépett a "Bworld" termékcsaláddal, amely egy moduláris épületekből, állatokból, figurákból és számos más, kiváló minőségű műszaki műanyagból készült kiegészítőből álló játékrendszer. Ami teljesen egyedülálló, az az összes komponens teljes funkcionalitása, amelyek ráadásul nagyon élethűen néznek ki. Az egész sorozat teljes mértékben kompatibilis az 1:16-os professzionális sorozat járműveivel is, így a fantáziának nincsenek határok, és a képzeletnek sem szab határt. Mindent három és tíz év közötti gyermekek számára terveztek.
Heinz Bruder jelenleg tanácsadóként dolgozik, és továbbra is a cégnél marad. Most ünnepli 80. születésnapját.
Bruder játékok és modellek
Minden Bruder termék célja a gyermek szórakoztatása, ahol a játék nem csupán öncélú, hanem lehetővé teszi a gyermekek számára, hogy tapasztalataikat és kreativitásukat fejlesszék. Ennek az elvnek megfelelően a Bruder termékeket valódi gépek modelljeiként fejlesztik ki, hogy ösztönözzék és utánozzák a gyermekek valós életét. Ezért minden modellcsalád teljesen funkcionális, jól kiegyensúlyozott és mindenekelőtt könnyen használható. A Bruder márka emellett maximális stabilitást is kínál. Ezért a szlogenje a "Same as real", ami különösen a PRO termékcsaládra vonatkozik. A Bruder márka nemcsak nagyszerű know-how-jával, amely napjaink egyik vezető játékgyártójává teszi Európában, hanem tökéletes minőségével, tartósságával és gyártási technológiájával is. Vásárlói is nagyon elégedettek a műanyag-feldolgozási technológiában való jártasságának és a környezetvédelemmel való törődésének köszönhetően. Az összes erőforrás felhasználása a fenntartható fejlődés elve alapján történt. Az újrahasznosítás a lehető leghatékonyabb energiafelhasználás mellett történik, akárcsak a gyártási folyamat. Az ügyfélszolgálat is tökéletes, pótalkatrészeket biztosít a játékok javításához.
Családi vállalkozásként a Bruder tisztában van a környezeti és társadalmi felelősségvállalás terén betöltött szerepével. Az alkalmazottakkal és a játékainkkal játszó gyerekekkel való tisztességes bánásmód a legfőbb szempontja.
Figyelem! 2006-ban Kínából elkezdték importálni a Cseh Köztársaságba a plagizált Bruder játékokat, amelyek nagyon sikertelenek, rossz minőségűek és károsak az egészségre. Ezért vásároljon ellenőrzött eladóknál.